Kesätreenit 2024  4.6.-1.8.

Kesätreenit Ruukinkentällä

- Tiistaisin ja torstaisin 11.7. alkaen 18:15-19:15

- Alta näet loppukesän lukujärjestyksen.

Hyvä tietää kesätreeneistä

-Ota mukaan oma jumppa-alusta ja vesipullo. Muita välineitä et tarvitse!

-Kesätreeneissä ei ole säävarausta! Ohjaaja on paikalla ohjaamassa säästä riippumatta, ja toivomme että he saavat rohkeita jumppareita mukaansa myös silloin, kun sää ei suosi!

-Kesätreeneihin ei ole ennakkoilmoittautumista. Ilmesty vain paikalle!

Kesätreenien hinnat ja maksutavat:

  • Kertamaksu: 8€ jonka voi maksaa paikan päällä käteisellä (tasaraha), pankki-/luottokortilla, Mobilepaylla 44136 tai seuraavilla liikuntaeduilla: Smartum Saldo, Smartum-setelit, ePassi, Edenred, Eazybreak. 
  • Sarjaliput: Kesätreeneissä voit käyttää keväällä 2024 ostettuja (vaaleansinisiä) Voit myös tilata ja käyttää jo syksyn lippuja, jotka ovat voimassa kevätkauden 2025 loppuun asti. Osta syksyn kertalippuvihkoja täältä.

     

TREENIPAIKKA

Ruukinaukion kenttä eli Ruukinkenttä sijaitsee Nummenmäellä, lähellä T-sairaalaa, osoite: Ruukinaukio 8 (KARTTALINKKI). 

HUOM! Kentän lähellä on parista kohtaa estetty autolla ajaminen, joten mikäli liikut autolla alla ajo-ohjeet Ruukinaukion kentälle.

Ylempi video Itäharju- Ruukinaukion kenttä

Alempi video T-sairaala- Ruukinaukion kenttä

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Kesätreenien tuntikuvaukset

 

RVP (Reisi-vatsa-peppu-treeni)

RVP (Reisi-vatsa-peppu-) on lihaskuntopainotteinen ja monipuolinen "yleistunti", johon kuuluu sekä lihaskuntoharjoittelua että aerobisia osuuksia. Tunti koostuu alkulämmittelystä, jonka jälkeen lihaskunto-osuuksia ja aerobisia osuuksia tehdään vuorotellen. Lopuksi palautellaan ja venytellään. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat kehittää erityisesti jalkojen ja keskivartalon lihaskuntoa sekä aerobista kestävyyttä. 

Mukaan tunnille tarvitset oman alustan.

Aika: tiistaina 4.6. ja tiistaina 11.6. kello 18-19

Ohjaaja: Saija Lempinen

Lihaskunto

Tehokasta lihaskuntojumppaa koko keholle omaa kehonpainoa hyödyntäen. Tunti sisältää huolellisen alkulämmittelyn, lihaskunto painoitteisen treenin sekä loppuverryttelyn. Liikkeitä voi soveltaa oman taitotason mukaan, joten tunti sopii kaikentasoisille liikkujille. Mukaan tunnille tarvitset oman alustan.

Aika: Torstaina 6.6., tiistaina 18.6., torstai 20.6. ja tiistaina 25.6. kello 18-19

Ohjaaja: Henna Viljanen ja  Saija Lampinen

Dance + Core

Tunti alkaa tehokkaalla alkulämmittelyllä, jonka jälkeen tanssitaan 30 min helppoja askelsarjoja. Voit tulla tunnille vaikka sinulle ei olisi aiempaa kokemusta tanssista, askelsarjat eivät ole vaikeita. Sen jälkeen vielä treenataan loppu tunti keskivartaloa!

Aika: Torstaina 13.6. ja tiistaina 23.7. kello 18-19

Ohjaaja: Kati Viitala

Dancemix

Dacemix -tunti on tehokas tanssitreenitunti, jossa yhdistyy tanssillisten liikesarjojen avulla aerobinen harjoittelua ja lihaskuntotreeni! 

Tunnilla tehtävät askelsarjat ovat yksinkertaisia ja helppoja eli tunti sopii ihan kaikentasoisille.

Aika: Torstaina 27.6. kello 18-19

Ohjaaja: Jasmin Rouhiainen

Tasapaino & venyttely

Tällä tunnilla tehdään lihaskunto ja tasapainoharjoituksia, jotka kehittävät ja parantavat tasapainoa. Tunti päätetään rauhalliseen loppuvenyttelyyn.

Aika: Torstaina 11.7. ja 18.7. kello 18:15-19:15

Ohjaaja: Henna Eklund

Body & venyttely

Tällä tunnilla tehdään koko kehon tehokas treeni hyödyntäen omaa kehonpainoa. Tunti päätetään rauhalliseen loppuvenyttelyyn.

Aika: Torstaina 25.7. ja 1.8. kello 18:15-19:15

Ohjaaja: Henna Eklund

Lattarit

Hauska, reipas ja hikinen tanssitunti kuumien lattarirytmien tahtiin. Tansseina ovat mausteinen salsa, räiskyvä reggaeton ja naisellinen chacha ja paljon muita upeita tansseja. Tunneilla rakennetaan perusliikkeistä lähtien pala palalta pieniä koreografioita ja tansseille ominaista liikettä rennosti harjoitellen. Tuntiin ei kuulu erillistä lihaskunto-osuutta.

Aika: Tiistaina 30.7. klo 18-19

Ohjaaja: Kati Viitala

HIIT&Core

Tehokas koko kehoa monipuolisesti haastava tunti, jossa yhdistyy sekä lihaskunto- että aerobinen harjoittelu. HIIT eli High Intensity Intervall Training osiossa nostetaan sykettä korkeatehoisilla työosuuksilla ja lyhyillä palautuksilla. Lopputunnin core- osuudella vahvistetaan vielä keskivartaloa lihaskunto liikkeiden avulla. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat haastaa itseään ja samalla kohottaa kuntoaan, hapenottokykyä sekä lihasvoimaa. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta tehokkaita, ja jokainen voi tehdä harjoituksen omalla kuntotasollaan.

Aika: torstai 4.7. ja tiistaina 9.7. kello 18-19

Ohjaaja: Jasmin Rouhiainen